Houterman

Vanaf het eerste moment dat ik contact heb gezocht met Zonneplan ben ik buitengewoon correct te woord gestaan. Alle afspraken zijn nagekomen. De goed concurrerende prijs stond vast en er was geen sprake van onvoorziene kosten.

Enkele malen heb ik met vragen telefonisch contact gezocht voordat ik de opdracht verstrekte. Doorgaans kreeg ik direct contact met mijn contactpersoon en als die er een keer niet was kon zijn collega het dossier probleemloos overnemen en mijn vragen beantwoorden.

De plaatsing verliep erg spoedig. Er waren slechts drie uurtjes nodig voor het plaatsen van twaalf panelen incl. stijgerbouw, maken van aansluitingen, opruimen en uitleg. Daarnaast waren de monteurs erg vriendelijk. Ook tijdens de montage kreeg ik uitleg over de wijze van monteren enz..

Over het gehele proces is geen puntje van kritiek te uiten.

Een aanrader voor iedereen die zorgeloos zonnepanelen wil laten installeren!

De professionele en vriendelijke houding van de medewerkers.

Vooral zo doorgaan.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze stralende review zorgt voor een vliegende start van de week! Geweldig om te lezen dat je zo enthousiast over Zonneplan bent! We zijn erg blij dat het gehele traject zo goed bevallen is, want daar streven we natuurlijk naar. We waarderen het heel erg dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven waarbij je geen fase in het traject onbenoemd laat. Nog heel veel plezier met de prachtige zonne-installatie en veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Plaatsing van 12 zonnepanelen