F.Maassen

Na via via gehoord te hebben van reeds bestaande klanten van Zonneplan, hierop ook offerte aangevraaagd en vergeleken met diverse andere offerte's en gesprekken met adviseurs ,viel mijn keuze toch op Zonneplan. Mede door de prettige en deskundige gesprekken welke ik heb gevoerd met Mw. Barton , telefonisch, en ook door medewerker , persoonlijk, in winkel te Sittard. Van het eerste moment tot aan installatie van oa panelen,omvormer incl . Optimizers en aansluiting op internet zijn afspraken en beloftes 100% nagekomen. Geen mooie praatjes maar deskundige en prettige informatie. Aan te bevelen.

Dat ze de beginnende klant niet pushen ,maar overtuigen met praktijk gerichte uitspraken cq resultaten naar aanleiding van situatie bij klant . Geen valse beloften welke ze niet kunnen waar maken. Zelf als ze iets over het hoofd hebben gezien,zoals bij mezelf geen steiger materiaal was ingecalculeerd,dit ook niet achteraf extra berekend wordt. Terwijl het WEL NODIG was. Chapeau.

Zonneplan. Mijn advies is , blijf jullie zelf, heb vooral oog voor de klant. Let op vooral kleine specifieke dingen, zoals vriendelijkheid en persoonlijkheid etaleren,ook als jullie lastige klanten hebben met moeilijke vragen of cq op/aanmerkingen.
Vergeet niet om jullie Zonneplan winkels te behouden, is een grote plus, personeel is zeer goed en deskundig. Sittard oa.

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Solar zonnepanelen.