Heel tevreden, ook van de prijs. Correcte levering.
Enige minpuntje. Op de site staat levering met de post en het bleek met GLS te zijn. Bij de post weet ik wnnr ze ongeveer komen, had daar ook mijn werkdag op afgestemd. Dus het was gokken en hopen dat GLS niet ging langskomen toen ik wegmoest
Reactie Zelektro.be:
We zijn net overgeschakeld van Bpost naar GLS.
Hier en daar blijven er nog wat restanten van Bpost over.
Binnen enkele maanden wordt onze website vernieuwd en zal dit opgelost zijn.
Yves.