J. Coenen

Uitmuntende service, top kwaliteit

Uw beoordeling

De service die geboden wordt is heel goed, ze denken overal in mee. Er zijn mogelijkheden om ringen te bekijken en passen door heel het land. Dit heeft mij met name geholpen, aangezien afbeeldingen niet het hele verhaal van hoe een ring past vertellen. Na een consultatie omtrent vorm, grootte en materiaal bleek dat ik voor iets heel anders ben gegaan dan wat ik eerst voor ogen had.

De ring om te maken duurt grofweg 8-10 weken, aangezien deze geheel met de hand vervaardigd wordt. Er kan gekozen worden om de ring op te halen, of om deze via een waardetransport te laten verzenden naar de thuislocatie. Ik heb zelf gekozen voor de laatste optie en de ring kwam heel zorgvuldig verpakt aan.
Bij de ring zat ook de originele lakzegel waarop de gravure is gebaseerd, evenals een boekje met gebruiken voor de ring.

Het vervaardigen van de ring is een ambacht, vandaar de langere levertijd. Ik kan u verzekeren dat dit het wachten waard is.

Afsluitend raad ik zegelring.info van harte aan! Ze zijn deskundig, professioneel en bieden uitmuntende service.

Score voor Zegelring: 5/5
Zou u Zegelring.info aanbevelen? Ja