Kwaliteit is niet zoals verwacht.

Uw beoordeling

Een bestaande zegelring, een nieuwe zegelring en een koperen stempel zouden voorzien worden van een (hand)gegraveerd familiewapen. De medewerker kwam van tevoren thuis alle mogelijkheden bespreken en voorbeeldringen laten zien, ze was heel vriendelijk. De stempel zou, zoals door ons verlangd, eerder geleverd worden. Toen wij eenmaal de stempel ontvingen, bleek de kwaliteit niet toereikend, de tekst in de banderol was niet leesbaar en de banderol zelf was schreef gepositioneerd. Ook waren de proporties van het wapen zelf niet in overeenstemming met het aangeleverde origineel. Met de inconsistentie van de banderol was de verkoper het eens en daarom werd aangeboden om de stempel opnieuw te vervaardigen, de andere aanmerkingen over de kwaliteit werden niet in dank afgenomen en ik was te veeleisend (wat mij niet gek lijkt gezien de offerte). De vriendelijkheid van de verkoper voor de overeenkomst was totaal verdwenen. In eerste instantie werd gesproken over handwerk mbt de stempel, maar toen er gesproken werd over een vectorbestand, was al snel duidelijk dat dit geen handwerk betrof. De wil om door te gaan met deze opdracht was bij de verkoper verdwenen, net als het vertrouwen van onze zijde. Hoe het vakmanschap op de website verkocht wordt is in mijn ogen niet gepast, althans niet voor wat ik van de stempel heb gezien. Deze review zal dan ook niet één van de vele positieve reviews zijn die voor de verkoop veelvuldig genoemd werden in verkooppraatjes. Ik vind het jammer dat we niet tot een positieve afwikkeling zijn gekomen.

Reactie Zegelring:

Bedankt voor jullie recensie. Gegeven jullie deadline is in overleg een stempel geleverd die nog niet voldeed aan de kwaliteit zoals jullie die mochten verwachten. Helaas is hierdoor toch een vertrouwensbreuk ontstaan en durfden wij het niet aan om de door jullie zelf aangeleverde ring te graveren ivm de emotionele waarde. We hebben de opdracht dan ook teruggegeven, uiteraard voor jullie zonder kosten. Naar ons idee is dat in goed overleg gegaan. Het spijt ons dat jullie dat anders hebben ervaren.
We hopen dat jullie elders het vertrouwen vinden en de ring en stempel kunnen laten maken/graveren.
PS: de ringen zijn handgegraveerd; de stempel wordt machinaal voorbewerkt op basis van een digitaal bestand en handmatig nabewerkt.

Score voor Zegelring: 1.5/5
Zou u Zegelring.info aanbevelen? Nee