Eerlijke service met een perfect eindresulaat

Uw beoordeling

Na bij verscheidene juweliers te zijn geweest met zeer uiteenlopende offertes en weinig tot geen gevoel voor de klant uiteindelijk toch het internet geraadpleegd. Zegelring.info bracht mij vervolgens twee dingen: een duidelijke prijs en service waar je bij een doorsnee juwelier enkel van kunt dromen.

Per mail een afspraak gemaakt om langs te komen in Amersfoort. Hier werd ik vol enthousiasme ontvangen door Irene die mij een overcomplete collectie liet zien i.c.m. eerlijke suggesties m.b.t. steensoorten en modellen. Na mijn keuze gemaakt te hebben en de aanbetaling binnen was moest ik alleen nog 8-10 weken wachten (normaliter 4-6 weken, vakantieperiode).

Week 7 ontving ik echter al een mailtje dat mijn ring klaar was voor verzending per koerier en aan het einde van de week had ik de ring ook daadwerkelijk in huis. Het resultaat is verbluffend! De gravure is niet te onderscheiden van ringen die al 1 of 2 generaties mee gaan in de familie, ondanks dat het is gebaseerd op een tekening en niet een lakstempel van een originele ring.

Marlies en Irene; allebei hartelijk bedankt en wellicht tot de volgende keer.

Score voor Zegelring: 5/5
Zou u Zegelring.info aanbevelen? Ja