Zeetours

Stefan

Goed, overall

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Tijdens het boeken ging er iets mis met de verbinding bij een koppeling tussen jullie en HAL, dit was vreemd. Hierdoor ging de boeking niet door, maar werd het een offerte. De offerte krijgen we eigenlijk direct op de mail en met de link in de offerte konden wel direct boeken. Is er niet een refresh mogelijkheid zodat deze stap niet hoeft? In de voorwaarden hanteren jullie een andere bedrag voor de verplichte fooi dan HAL zelf in hun voorwaarden communiceerde, dit zou ik even aanpassen. Wij hebben ook een uitleg over de registratie bij HAL gekregen(per mail), heel handig en attent. Helaas werkte deze stappen niet en zijn we zelf op onderzoek uitgegaan en is het wel gelukt. Daarnaast kregen we een betaallink na de bevestiging van de boeking. Deze zou 48 uur geldig zijn, echter kregen wij binnen 24 uur een nieuwe link met de tekst dat de vorige link niet meer geldig zou zijn. Dit werkt verwarrend.

Reactie Zeetours:

Geachte heer,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken.
Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het optimaliseren van onze service en die van onze leveranciers. Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!
Uw Zeetours team

Score voor Zeetours: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
HAL cruise