Zeetours

N. Schouren

Bij het eerste boekingscontact kreeg ik een onervaren medewerkster (Jeanette) aan de lijn. Het contact verliep rommelig en onzorgvuldig. s’Avonds ontving ik wel een optieboeking maar deze was niet volledig. Daarna weer contact opgenomen maar zo bleek achteraf werd ik met vrij ongeduldige cruisewinkelmedewerkster doorverbonden. Deze was erg gehaast en wilde mij niet verder helpen omdat er nog meer mensen in de wacht stond. Ik heb ook moeten wachten voordat ik te woord gestaan werd, zowel de eerste als de tweede keer. Op dat moment heb ik door deze negatieve ervaring zelfs overwogen om de boeking maar af te blazen. We zijn al 7 jaren klant en doe nu weer een dure boeking en wens niet zo behandeld te worden.
De volgende dag ben ik wel correct te woord gestaan door mevr. Kim Spanjers. Ik heb Zeetours nu toch maar een derde kans gegeven. De optie heb ik bevestigd maar bij ontvangst van de bevestiging bleek ook hier weer een aantal zaken niet in de kloppen. Ik heb dit als erg onzorgvuldig en niet professioneel ervaren. Door het uitblijven van de juiste bevestiging op de dag van boeken heb ik duurdere vluchten en vooraf- en achteraf duurdere hotels moeten nemen. Ik heb inmiddels ernstige twijfels om een volgende bij Zeetours (of Cruisrwinkel) te moeten boeken. Van een ‘cruisespecialist’ verwacht ik wel professionaliteit en accuratesse.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Deze zijn overduidelijk op te maken uit bovenstaande.

Score voor Zeetours: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 cruises naar Australië en Nieuw Zeeland.