Zeetours

Niet heel positief dus.
2x gebeld voor informatie en 2x meer dan een half uur in de wacht gestaan . Te weinig personeel in de piek uren denk ik. Niet fijn dus.
Zal wel weer een geld kwestie zijn. Leek op dat moment alsof de cruises voor een prikkie de deur uit gaan qua wachttijd. En met invullen van gegevens wederom iets niet kloppend, dus maar weer even bellen en ja hoor...... in de wacht!!

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Als klant is het noodzakelijk om goed alles te checken, heel logisch, maar tot 3x fouten genoteerd of verkeerd opgenomen door de zeetours medewerksters. Ook een vraag eaar we wederom voor moesten bellen is de tafel zetting bijvoorbeeld. Wij hadden een open tafel zitting besteld en dan staat er opeens bij tafel zitting: 8
Wat is dat? ? 8. Weer bellen en dan blijkt dat het goed is ingevuld bij de holland amerika lijn, dus geen probleem. 8 bleek 8 uur pm, tweede zitting wat wij niet ambieerden. Veel nachecken en steeds bellen voor wederom vragen. Veel stress voor een eigenlijk leuke vooruit werking van een vakantie. En wij hebben al 2 cruises gedaan.5 maar nog nooit zo'n gedoe gehad. Sorry, maar dit is onze ervaring nu.

Score voor Zeetours: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Cruise reis voor 2 personen