Zeetours

P.J. Waag

Ik heb iets raars ervaren, nl het navolgende:
Bij het invullen van de lijst bij de boeking, die uiteindelijk resulteert in een cruisereis optie, had ik binnenhut J 2609 aangeklikt. Bij de ontvangst van de optie stond dat ik buitenhut FF 2609 had aangekruist. Heel vreemd, ik heb dat nooit gedaan en trouwens een buitenhut met het nummer FF 2609 is op het hele schip niet te vinden. Na een mail van mij aan Zeetours mbt bovenstaande is alles gecorrigeerd.

Ik wilde ook met een creditcard betalen en daarom zou ik een mailtje met een link ontvangen. Die kwam maar niet binnen en daarom heb ik getracht om Zeetours telefonisch te benaderen met de vraag om de link naar mij te zenden. Dit mede omdat ik de reis op de 17e januari geboekt had en ik volgens de factuur reeds voor de 17e januari een deelbetaling moeten doen. Dit is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Betalen voor iets waar je nog geen waarvoor je nog niet geboekt hebt en dus ook geen factuur voor ontvangen hebt..

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Uw telefonische bereikbaarheid is slecht en vreselijk onbeschoft. Na het inbellen krijg je de vraag of je een reisbureau bent, zo nee toets dan 2. Hierna kom je in de wacht te staan, iets waar ik niet vrolijk van word. Maar het meest onbeschofte is dat de verbinding na een kwartier wachten verbroken werd.

Score voor Zeetours: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Cruise naar de Oostzee