Zeetours

Zeetours is telefonisch praktisch onbereikbaar. Heb uren in de wacht gestaan en je krijgt telkens te horen dat je de eerst wachtende bent. Of ze hebben geen personeel of ze belazeren de boel. Ik nijg naar het laatste.
Had op de website gezien dat een bepaalde cruise voor 500 Euro minder werd aangeboden dan bij andere bedrijven.
Uiteindelijk besloten om op de website een optionele booking te maken. Alleen na het invullen van alle gegevens kwam er op de allerlaatste pagina er ineens 500 Euro bij. Waarvoor staat er niet. Ik vind dit geen eerlijk zaken doen en komt ombetrouwaar over. Ik zou dan ook geen zaken doen met Zeetours. Wie weet wat voor verassingen ze nog meer in petto hebben.

Verbeterpunten of tips voor Zeetours:

Zorg voor voldoende personeel die de telefoon kunnen aannemen en doe eerlijk zaken.

Reactie Zeetours:

Geachte heer/mevrouw,
Wij begrijpen uw ontevredenheid volledig en willen u hier dan ook graag een terugkoppeling op geven. Allereerst onze excuses voor het ongemak dat wij u niet telefonisch te woord hebben kunnen staan. Maandag (5 december) op dinsdag nacht zijn wij overgegaan op een nieuw reserveringssysteem. Ondanks onze ruime bezetting gedurende die week, liepen de wachttijden uitzonderlijk hoog op doordat systemen nog niet voor de volle 100% werkten. Wij zijn ons ervan bewust dat dit als erg vervelend is ervaren door u en mogelijk nog door meer klanten. Wij streven ernaar iedere klant de beloofde service te geven en wachttijden niet te laten oplopen en zullen hier in de toekomst ook alles aan blijven doen.
Naast het nieuwe reserveringssysteem zijn wij ook overgegaan op een nieuwe website. Iedere nacht worden cruisetarieven van de diverse rederijen geladen. Wanneer de rederij ervoor kiest de volgende ochtend de tarieven te verhogen, zullen de tarieven na het invullen van uw gegevens up to date gemaakt worden. Dit kan in uw voordeel, maar helaas ook in uw nadeel zijn. Het is nooit onze bedoeling geweest u het gevoel te geven belazerd te worden door Zeetours en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ondervonden ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
Nogmaals onze excuses en wij hopen op uw begrip.
Het team van Zeetours

Score voor Zeetours: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wilde een cruise boeken