Kwaliteit van de geleverde planten of bomen?

Freek Verrips

Heb 16x het tuinplantje Lonicera Matai besteld, bij de geleverde plantjes zat er i stuks die ik als tuincentrum niet aan de klant
had durven aanbieden. Deze is het ook niet gaan doen. Had er direct mee terug moeten gaan om te zeggen dat ik dit plantje
niet accepteer.
Er was mij meegedeeld dat de Spirea niet leverbaar was en die bleek toch geleverd te zijn, op zich fijn maar had dan toch wel verwacht hierover geïnformeerd te worden.

Nee

Lever geen plantjes die reeds ter ziele zijn gegaan.

Reactie Zeelandplant:

Goedemorgen,
Wij hebben uw bericht via Feedback Company ontvangen en begrijpen dat u niet tevreden bent met uw geleverde bestelling.
Heel vervelend om te horen; wij bieden u onze excuses aan dat alles niet naar tevredenheid is verlopen.
Jammer dat u niet gelijk even contact met ons hebt opgenomen; dan hadden wij direct met u kunnen kijken hoe we e.e.a. konden oplossen.
Wij vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren en daarom bieden wij u graag de mogelijkheid om een plant waar u niet tevreden over bent (Lonicera Maigrun) om te komen ruilen.
Ik hoor graag van u of u hier gebruik van wilt maken, en wanneer u deze af wilt komen halen.

Score voor Zeelandplant: 2.5/5
Zou jij Zeelandplant aanbevelen? Nee