vandamme norbert

Slecht ,tot nu toe heb ik nog niets ontvangen, hoe dat het verder gaat weet ik niet , de eerste levering kon niet geleverd worden daar de huisnummer niet juist was, maar op het verkeerd adres is het niet geleverd dat hebben ze gemaild,waar het blijft weet ik niet

ik heb een slechte beoordeling voor de mevrouw die mijn mail beoordeelt heeft,
ik hoop dat zij geen helderziende is, waar gaan we naar toe

Reactie Xitin Beads:

Interessant dat wij afgerekend worden op een door uzelf foutief ingevuld huisadres.
U geeft enkele dagen nadat wij uw pakket hebben verzonden aan dat u zelf een foutief huisnummer op hebt gegeven en het pakketje daardoor niet op uw adres afgeleverd is. U vindt ook dat wij u een e-mail hadden moeten sturen dat uw huisadres niet correct was. Echter weten wij niet dat uw huisadres niet klopt omdat wij niet kunnen weten waar u woont omdat u nooit uw juiste adres aan ons hebt opgegeven. Wij hebben getracht dit aan u uit te leggen. Daarnaast vragen wij in de winkelwagen expliciet om de gegevens correct in te vullen, vervolgens wordt u tijdens dat proces nog een keer gevraagd of de gegevens kloppen voor u door kunt gaan met bestellen. Als u verder klikt bevestigt u dat de ingevoerde gegevens juist zijn, dat geeft aan dat u dit niet heeft gecontroleerd. Daarna krijgt u per mail nog een bevestiging waar nogmaals uw adres gegevens in staan. Ook hier is niet door u op gereageerd. Verder staat in onze leveringsvoorwaarden dat u zelf verantwoordelijk bent voor het invullen van de juiste adres gegevens. Wij kunnen namelijk niet weten of deze gegevens juist zijn. Als deze gegevens niet juist zijn zoals nu blijkt, dan zal het pakket retour komen, wij wachten dit eerst af waarna we vervolgens met u gaan kijken hoe we het pakket alsnog op het juiste adres geleverd krijgen. Dit hebben wij u ook aangegeven in de e-mail. Het zou fijn zijn als u dit had afgewacht.

Score voor Xitin Beads: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
leder voor armbanden en sluitingen