1907 beoordelingen

Tom

Vreselijk slechte klantenservice. achterlichten besteld, op de website stond aangegeven dat de achterlichten voor alle golfjes 6 waren. Na ontvangst had ik ze door een monteur laten monteren. De achterlichten waren niet zoals op de foto. ( Led bars waren niet te zien ) wat blijkt is dat golf 6 die standaard led achterlichten hebben een andere kabelboom hebben en dus konden de bijgeleverde weerstanden niet op de kabelboom worden aangesloten waardoor de achterlichten niet goed werkte. Dit was dus niet goed aangegeven op de website. Ik ben nu mijn geld kwijt voor het monteren en de achterlichten werken nu hetzelfde als achterlichten die ik voor veel goedkoper had kunnen kopen. Ik mag ze alleen terug sturen nu zonder enige compensatie voor hun fout van het niet goed aangeven voor welke auto ze precies zijn.

Reactie Xenonlamp.nl:

Beste Tom Groenendijk,
Je bestelt een lampen set om jouw auto een upgrade te geven van halogeen naar LED. Je hebt echter al LED achterlichten, dus je hebt de verkeerde set besteld. Vandaar ook dat de stekker van de unit niet past op de stekker van jouw auto.
Je hebt de kabelboom vervolgens zelf aangepast, met als gevolg dat de set niet naar behoren werkt.
Vervolgens vraag je een korting van 100 euro omdat het volgens jou onze schuld is. Wij kunnen daar helaas niet in meegaan maar hebben je aangeboden om de set retour te sturen en je aankoopbedrag terug te krijgen, ook al is de kabelboom aangepast en maak je daarmee het product voor ons onverkoopbaar. (kostenpost voor ons van 300 euro)
Vervolgens plaats je deze review. Wellicht kun je in het vervolg eerst even aan de bel trekken als iets niet past alvorens dit zelf aan te passen en onnodig kosten te maken.
Wellicht was deze review dan ook niet nodig geweest

Score voor Xenonlamp.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee