1914 beoordelingen

Ed

Onlangs bestelling gedaan. Snel werd het verkeerde product geleverd. Een duur type lamp besteld en afgerekend en goedkope gekregen. Na reclamatie met het verzoek de juiste spullen te leveren werd verteld dat ze eerst het verkeerd geleverd product retour wilden hebben. Nadat ik de foutieve lampen retour gezonden heb zit ik na 4 telefoontjes en 3 emails na 9 werkdagen nog steeds op mijn spullen te wachten en ondertussen wordt van hun probleem mijn probleem gemaakt. Ik heb tenslotte al betaald en moet gewoon geduld hebben. Hoe bedoel je snelle levering en goede service. En geld teruggeven daar beginnen ze niet aan. Dit bedrijf is voor mij onbetrouwbaar dus dit was de eerste en tevens de laatste bestelling. Nu maar afwachten of ik het juiste product nog ontvang want zij hebben er verder geen boodschap meer aan.

Reactie Xenonlamp.nl:

Beste Ed,
Inmiddels heeft u het juiste product al geruime tijd in uw bezit.
We hadden ons inderdaad vergist, per ongeluk een verkeerd product gestuurd. Dat mag niet gebeuren, maar het blijf echter mensenwerk. Uw review vind ik persoonlijk wel iets te ver gaan. Ook vind ik dat ons uitschelden aan de telefoon niet nodig is.
U belt ons buiten onze openingstijden. We zijn dan inderdaad niet bereikbaar.
We ruilen iets om binnen 1 a 2 dagen. We vragen dan wegens efficiency eerst de foutieve set retour.
Dat u vervolgens lang wacht met omruilen en dan in uw review vermeld dat u 9 werkdagen moest wachten vind ik geen eerlijke vermelding van de feiten.
Als het product al geleverd is kunnen we inderdaad geen geld terugstorten. Wel als u het retour stuurt. Maar het product behouden en daarnaast het geld terugvragen is uiteraard geen optie.

Score voor Xenonlamp.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee