Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Karst

Ik heb samen met mijn vrouw in november 2019 in de showroom in Oss meubels uitgezocht. Een vriendelijke verkoopster hielp ons daarmee. Ik heb alle meubels die we graag wilden kopen gefotografeerd. Op 4 december werden de meubels gebracht. Bij het in elkaar zetten bleek dat de z.g. kast small, een smalle dichte kast te zijn en niet de kast die wij uitgezocht hadden. Dus een bezoek gebracht bij het filiaal en daar wilde men niet begripvol zijn en ons verwijten dat wij getekend hebben voor een bergkast small dicht. Dat wij getekend hebben is correct maar het is niet de kast die wij uitgezocht hebben. Je mag er van uit gaan dat wat je uitzoekt ook kan laten bestellen en dan goed op papier staat. Ik zei, waar staat dan die dichte kast in de showroom die wij volgens jullie uitgezocht hebben? Tja, die zouden wij dan vanuit hun Ipad hebben uitgezocht. Voor hun blijft het een ja/nee verhaal en moesten we het maar verder uitzoeken met het hoofdkantoor.
Het kantoor gemaild (bellen kan niet met een klacht) en een afwijzing gekregen na beoordeling door de technische dienst. Ook de bezorging ging niet lekker, afgesproken was dat ze het karton mee zouden nemen, daar deden ze bij bezorging zeer moeilijk over.

Woonsquare: Da's 'teleurstellend' thuiskomen!

Score voor Woonsquare: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee