Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Gerrit Bax

Heel ontevreden. Bestelling in eerste instantie door de winkel niet doorgegeven. Hebben 5 maanden gewacht op de eethoek, 6 stoelen en salontafel. Bankstel heeft 6 maanden geduurd. We zouden zelfs extra moeten betalen omdat er in 2 delen geleverd werd. Na veel discussie en totaal uren in de wacht te hebben gestaan (telefoon klantenservice) uiteindelijk zonder extra kosten in 2 zendingen geleverd gekregen.
Verder heel ontevreden over de info in de winkel in Eindhoven. We vinden de manager een opdringerige arrogante persoon die alleen maar naar zichzelf luistert en NIET naar klanten. Ook geheel verkeerde, geen voorlichting gekregen over ons bankstel (U-vorm) De salon tafel is veel te groot, past totaal niet bij het bankstel. Had verkoper ons meteen moeten vertellen. Hebben nu een massief eiken salontafel van ongeveer € 900,- die we niet kunnen gebruiken. Weggegooid geld. Maar woonsquare zal het verder een worst wezen. Verkocht is verkocht. Dit is de tweede keer dat we meubels kopen (eerste keer enkele jaren geleden) maar tevens de laatste keer. We gaan liever naar een winkel met capabele verkopers en betere service. Natuurlijk bereid om e.e.a. per telefoon toe te lichten.

Score voor Woonsquare: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee