Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

joshua

Erg opdringend en opleggend, maar ook erg goed indirect te beïnvloeden.
Ik begrijp dat ze op commissie basis werken en hierom erg graag iets verkopen, hierdoor worden de verkopers opdringerig en zullen je ook links laten liggen als je aangeeft niet te willen kopen.

Als je hier goed mee omspringt ben je wel in een 'machts' positie, omdat ze er alles aan zullen doen om ook maar iets te verkopen zijn ze blijkbaar ook bereid hun prijzen ver te laten zakken. Ons voorbeeld van een 'actie prijs' waar eigenlijk niets meer op mogelijk was kon, bij weg lopen, ineens met meer dan de helft verlaagt worden.

Bij ophalen troffen we een jong mannetje die duidelijk lekker sacherijnig was en het liefst de hele dag op z'n kont bleef zitten. Het open doen van de automatische deur was hierbij dan ook de meeste hulp die geboden kon worden. Na het inladen waren nog niet klaar en buiten of we moesten rennen omdat 'meneer' de deur al dicht deed.

Al met al, een leuke plek om inspiratie op te doen en als je dan toch wat wil kopen moet je sterk in je schoenen staan en het gedrag van de verkopers maar voor lief nemen, maar zeker geen aanrader.

Score voor Woonsquare: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee