Miranda Brinkman

Koop hier nooit een schutting. De planken zijn met twee jaar al kapot, ook de palen gebarsten. En heb je met een houttekening gekocht, die zijn er in een jaar al af door de zon. Als je dan vervolgens een klacht in dient wordt je afgescheept. Jullie schepen ons af met een juridische brief, waaraan te zien is dat jullie dit vaker bij de hand hebben gehad. Het advies van jullie was om voor 800 euro nieuw materiaal te bestellen en dan pas zouden jullie de veertig kapotte planken en de kapotte palen vergoeden. Echt werkelijk geen goed woord voor jullie service over. Meer dan 2000 euro gespendeerd en niks vergoeden wat kapot is. Vreselijk bedrijf zijn jullie met het meest slechte product ooit en de meest slechte service ooit.

Geen sterke punten

Het hele product zou niet meer verkocht moeten worden, slechte kwaliteit en binnen twee jaar kapot

Reactie WoodComposiet:

Dag Miranda Brinkman
Wij hebben ondertussen uw klacht nogmaals bestudeerd en weer contact met u en uw buren opgenomen. Uit de mailwisseling blijkt samengevat dat u na ruim drie jaar uw geld terug wil omdat er klachten opgetreden zijn, die absoluut voorkomen hadden worden als de schutting geplaatst was volgens de montage-instructies; zo is er in jullie geval o.a. geen rekening gehouden met krimpen en uitzetten van het materiaal, iets waar in de instructies constant aan herinnerd wordt.
De kwaliteit van ons materiaal is uitstekend (we verkopen dit model schutting al 7 jaar zonder problemen), maar al ons composietmateriaal moet wel altijd geplaatst worden volgens de montage-instructies. Overal in onze webshop – bij klantenservice, bij alle producten – staat dit overduidelijk vermeld. Als klanten dan besluiten om die òf niet te lezen òf niet te hanteren, dan is dat voor hun eigen risico.
De schutting kan perfect gerepareerd worden, we hebben zelfs een uiterst riant aanbod gedaan om heel veel planken gratis te leveren, we hebben gigantische kortingen aangeboden, maar jullie hebben van te voren al “de hakken in het zand gezet”.
WoodComposiet steekt veel tijd en energie in het oplossen van de (gelukkig spaarzame) klachten die binnenkomen. Op onze laatste mail is simpelweg wéér niet meer gereageerd. We vinden het jammer dat we nu echt een ontevreden klant hebben, maar we willen hier inderdaad geen energie meer in stoppen.

Score voor WoodComposiet: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Schutting