Wil Uitgeest

Op de website vond ik de informatie die nodig was. Voldeed dus goed.

Hoe was je ervaring met de monteur?

We zijn uitermate te spreken over de monteur. Wij waren net terug van een werkbezoek aan Brazilië, en hadden bergen was. Maar toen we de wasmachine aanzetten, leek het wel alsof we een paar toekans met ijzeren snavels in ons wasgoed hadden meegesmokkeld, die nu mee werden gewassen! De machine maakte een herrie alsof hij uit elkaar zou springen. En toen we de was toen maar in de droger stopten, viel de stroom ineens helemaal uit, en zaten we in het pikkedonker! Kaarsen zijn gezellig, hoor, maar al die pech als je net thuis komt deed ons hevig terug verlangen naar de zon, de hartelijkheid en de fruitstalletjes van Brazilië! We moesten op zoek naar de hoofdschakelaar om weer wat meer licht in ons leven te brengen. Daarna maakte ik via internet een afspraak voor de reparatie van ons witgoed, maar de monteur belde zelf terug omdat hij zaterdag al wilde komen, terwijl ik de afspraak via internet beleefdheidshalve op maandag had gezet. Toen hij kwam, ging hij meteen op zoek wat het lawaai veroorzaakte, en grapte: als het munten zijn, zijn ze voor mij! En in een ommezien haalde hij er een of andere metalen knoop uit. De droger nam hij mee, samen met de stagiair die hij bij zich had, zo'n rastajongen met zo'n grote gehaakte muts, waar hij erg plezierig mee omging. Hij zei dat als 't verwarmingselement stuk was, de reparatie duur zou zijn, en we beter konden overwegen om een andere machine te kopen. Hij zag er zo betrouwbaar uit dat ik de gedachte wegdrukte dat hij dit misschien zei om er zelf beter van te worden. En daarom was het dubbel leuk dat hij later opbelde om te zeggen dat het niet het verwarmingselement was, maar dat het om een relatief kleine reparatie ging die hij al had uitgevoerd! En nog geen uur later stond het ding weer bij ons in huis, en konden we eindelijk die berg was gaan wegwerken!

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

in Utrecht

Ik beoordeel het bedrijf als goed (eindoordeel, zie hieronder), maar dat komt vooral door de ervaringen met deze monteur.

Reactie Witgoed.website:

Goedendag,
Bedankt voor je leuke en uitgebreide review! Wij zullen je complimenten doorgeven aan de monteur.
Jorrit van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 4/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Ja
Aangekocht product: