Gea strating

Gekozen voor deze website omdat er een afspraak gemaakt kan worden tussen 17.00-20.00
Dit is schijnbaar regio gebonden en kon in mijn geval dus niet.
Ik kon dus een ochtend vrij nemen.

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vanochtend de montuur gehad, hij is denk ik 3 minuten bij bij mij binnen geweest.
Ik had aangegeven bij het maken van de afspraak dat ik dacht dat het de lagers waren en dit bleek ook zo te zijn.
Vervolgens kreeg ik de mededeling dat bij bij mijn wasmachine de lagers niet afzonderlijk van de trommel vervangen kunnen worden m.a.w. reparatie kost veel geld, advies nieuwe machine.
Als vantevoren het nummer vd wasmachine gevraagd was in combinatie met dat ik al dacht dat het de lagers waren dan had deze montuur niet hoeven komen want dan had ik meteen gezegd nieuwe machine.
Nu duurde het pinnen van € 69,- langer dan de tijd dat de montuur naar mijn machine heeft gekeken.
Dan had ik dit geld bij mijn nieuwe wasmachine gestoken.
Vindt ook vreemd dat het bedrag incl een half uur reparatie is maar dat als hij niets hoeft te repareren en met 5 minuten weer buiten staat je wel die €69,- moet betalen.
Of de montuur een goede montuur is kan ik dus niet beoordelen.
Hij kan wel goed pinnen, 5 sterren!
Al met al een zeer onaangename ervaring en zeker eenmalig.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Assen

Reactie Witgoed.website:

Beste Gea,
Vervelend om te lezen dat je het als een zeer onaangename ervaring hebt ervaren. Het is inderdaad zo dat het per regio kan verschillen wanneer er een afspraak gemaakt kan worden. Ook kan het goed zijn dat de monteur snel kan zien wat er aan de hand is met de machine, het zijn immers specialisten. Wij zijn dan ook van mening dat de monteur het beste ter plaatse kan beoordelen en dat er soms uit kan komen dat de monteur je niet kan helpen of dat het niet waard is om de reparatie uit te voeren.
Ik hoop wel dat er een andere oplossing is gekomen en je weer kan wassen.
Kyra van witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Ja
Aangekocht product: