T. Oldengarm

Tevreden klant, mogelijk foute keus vanuit onszelf om voor zo'n vloer te gaan.

Allereerst moet ik het nageven dat er heel netjes gewerkt wordt, hier kunnen de meeste bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Op wat stucwerkschade en strepen op de vloer na is alles netjes opgeleverd. Ik zou een betere review kunnen schrijven na een wat langere tijd omdat het er op lijkt dat zo'n vloer nog wel wat werk met zich meebrengt. Iemand die een beetje over de vloer sloft laat gelijk strepen achter, die haal je niet zomaar weg. Daarnaast trekt een hoop vuil, vooral van de vettige zaken redelijk makkelijk in je vloer. Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar ik hoop dat we de vloer nog een tijdje netjes kunnen houden.

Achteraf had ik misschien liever toch voor keramische tegels gekozen, die zijn aanzienlijk onderhoudsviendelijker.

Willem designvloeren is een prima bedrijf en voor dezelfde werkzaamheden zou ik ze weer kiezen. Op wat kleinigheden na is alles erg netjes afgehandeld.

Kies je ook voor zo'n vloer, verwacht dan op zijn minst scheuren vanuit ieder kozijn en iedere buitenhoek (ook bij de scheur/krimp-arme variant). Deze worden na een jaar gerepareerd. Daarnaast, ook na het impregneren trekken vloeistoffen er makkelijk in. Ook kies je liever niet voor deze vloer als je je ruimte niet kunt opwarmen tijdens het aanleggen, bijvoorbeeld 's winters op een veranda of onder een overkapping. Dit koste ons een extra 1000+ Euro aan stookkosten.

Al met al is het alsnog goedkoper gebleken dan een hoogwaardige tegelvloer. Vooral omdat ze ook de vloerverwarming kunnen organiseren.

Willem designvloeren claimt bij een volledig door hen aangelegde vloer alle onderhoudsartikelen zoals impregneer gratis te kunnen leveren. Dit gaan we nog zien, ze hebben netjes twee kannetjes achtergelaten. Deze dienen iedere twee weken door het dweilwater gemengd te worden.

De tijd zal leren of we er goed aan hebben gedaan.

Score voor Willem Designvloeren: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevlinderde betonvloer