Mathijs

We hebben het verkooptraject bij Willem Designvloeren als zeer onprettig ervaren door de opdringerigheid en het ongeduld van verkoper Pieter:
- Probeert de verkoop erdoor te drukken, terwijl je duidelijk aangeeft dat je er nog niet klaar voor bent en zelf contact opneemt wanneer het zover is.
- Reageert geïrriteerd op specifieke wensen die het ingewikkelder maken en zegt liever dat het niet kan.
- Wil niet tegemoet komen op een order van 25.200 euro. Komt daarvoor met argumenten waaronder “geen negatieve reviews”, wat niet waar is.
- Raakt geïrriteerd dat we uiteindelijk naar een andere goede partij gaan, die toevallig na lange tijd een offerte uitbrengt die 25% voordeliger blijkt te zijn. Zijn teleurstelling is te begrijpen, maar zijn reactie naar ons als klant niet. Dat je zoveel tijd hebt verloren heb je met name aan jezelf te danken, omdat je de verkoop erdoor probeerde te drukken.

Reactie Willem Designvloeren:

Goedendag Mathijs,
Heel vervelend uw ervaring te lezen na contact tussen u en ons bedrijf in een periode van ruim 2 jaar.
Willem Designvloeren neemt de inhoud van uw reactie serieus.
Onze opdrachtgevers kiezen vanuit overtuiging voor de kwaliteit en service van onze vloeren. We verplichten niemand.
Afgelopen 2 jaar hebben we driemaal een voorstel mogen maken naar aanleiding van uw aanvragen. We hebben u ruim 2 jaar geleden in onze showroom ontvangen. We hebben onze vloeren laten zien en de eigenschappen toegelicht. Aan de hand van uw situatie en woonwensen en onze ervaring hebben we een voorstel mogen doen voor een prachtige vloer.
Na uw bezoek hebben we altijd snel, serieus en ter zake op uw aanvragen en telefoongesprekken gereageerd.
Achterliggende week wilde u tot zaken komen op basis van uw voorwaarden. We hadden zelfs in overleg met u ruimte gemaakt en gereserveerd in onze planning. We betreuren uw reactie na al onze moeite. Helaas konden we niet op alle door u gestelde voorwaarden ingaan.
Jammer dat u uw persoonlijke frustratie op de persoon speelt. Wanneer u na uw scheldpartij tijdens het telefoongesprek, de telefoonverbinding niet had verbroken, had u uw persoonlijke frustratie met Pieter kunnen bespreken en had hij hier zijn voordeel mee kunnen doen.
Jammer dat wij de vloer niet mogen realiseren, maar we wensen u een voorspoedige bouw van uw woning en veel woongenot en comfort met de vloer die u kiest!
Mochten we iets voor u kunnen betekenen, dan ben u altijd welkom voor een gesprek in onze showroom in Opheusden. De koffie staat klaar.
Hartelijke groet,
Team Willem Designvloeren

Score voor Willem Designvloeren: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gevlinderde betonvloer