Alisa

Snelle verkoop en goede prijs. Maar let op, wanneer de koper langskomt en toch wat vindt op je auto, bel wvkjaw. Had ik niet gedaan en ik was bang dat ik commissie moest betalen aan wvkjaw als ik de verkoop niet door liet gaan omdat ik een klein deukje niet had opgegeven.
Daar mag wvkjaw meer informatie over mogen geven vooraf.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor uw review en aanbeveling Alisa. Het klopt dat wij altijd voor u klaar staan en dat wij zeker geen commissie vragen als u niet meer akkoord gaat. Zo werken wij niet en als de koper onderhandelingen wil starten, dan nemen wij die graag van u over. Bij het doorlopen van het proces na verkoop nemen wij dit altijd mee, zodat u weet dat u ons altijd kunt bellen indien dit voorkomt. Vervelend om te horen dat dit bij u niet helemaal doorgekomen is en u dus op basis van uw eigen aanname de angst had om ons te bellen of de onderhandelingen te weigeren. Wellicht dat u een volgende keer weer via ons platform uw auto verkoopt en dan hopen wij dat u ons altijd belt als u vragen of opmerkingen heeft! Daar zijn wij namelijk voor.

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 4/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja