Gert

Vandaag mijn auto verkocht via wijverkopenuwautowel.nl. Inderdaad een zeer vriendelijk vrouw die mij hielp. Redelijk snel een bod en na een tegenbod van mij kant werd de koop gesloten. Maar helaas de koper kwam toch terug op zijn bod, want hij vond hier en daar toch wat puntjes van aandacht. Ik heb zijn bod geaccepteerd en ik heb niet eerst gebelt met wijverkopenuwautowel.nl, had ik natuurlijk wel moeten doen achteraf. Dus voor een ander, het bod wat je krijgt is dus niet in beton gegoten hoe mooi het contract ook is. Ik ben geen verkoper en heb mij gewoon laten overrompelen, het advies voor een ander die graag zijn auto wilt verkopen en het gaat niet zoals in de overeenkomst staat beschreven, neem dan contact op met wijverkopenuwautowel.nl. voor de rest tevreden over het telefoontje na de verkoop met de begeleidster.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor uw mooie woorden en waardevolle feedback. We proberen zeker het bod in beton te gieten en hebben hier stevige afspraken over gemaakt met onze dealers. Indien er alsnog punten worden 'gevonden' raden we inderdaad altijd aan om ons te bellen, zodat wij dit van u over kunnen nemen. Dus een goed idee om hier een 'heads up' te delen, want inderdaad af en toe hebben wij dealers er tussen zitten die dit doen (we hebben overigens een beleid dat als dit niet terecht is dat zij op non-actief gezet kunnen worden, zodat wij geen zaken meer doen! Juist om te voorkomen dat er alsnog onderhandeld wordt).

Score voor Wijverkopenuwautowel.nl: 4/5
Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja