Snelheid van de levering

Tes

Erg teleurstellend helaas. Ik bestelde een proefdruk en moest evengoed €7,50 betalen omdat ik het met foliedruk wilde. Bij een andere website kost dit niks extra’s. Ik had het er voor over omdat het mij een leuk kaartje leek. De code WIJPROEF die je kan gebruiken voor een gratis proefdruk werkte in eerste instantie niet. Nadat ik een mail stuurde werd deze wel opnieuw voor mij ingesteld zodat ik het alsnog kon gebruiken… Helaas dus wel evengoed €7,50 en niet gratis.. misleidend aangezien je aan het ontwerp begint omdat er staat bestel een gratis proefdruk. Vervolgens kregen wij de kaart binnen en was de afwerking van de kaart teleurstellend. De randen zijn niet mooi uitgesneden en de kleur vaal. Wij bestellen ons geboorte kaartje dan ook niet bij Wijgeboorte kaartje.

Klantenservice

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Tes,
Wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent over jouw ervaring met ons! Onze proefdruk is gratis, alleen betaal je voor folie of hout inderdaad een toeslag. Dit proberen we zo goed mogelijk te communiceren op onze website. Mocht de kwaliteit van ons drukwerk niet in orde zijn, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan kijken we graag met je mee! We nemen je feedback mee en zullen kijken hoe we de communicatie op onze website hierover kunnen verbeteren.
Nina
Team WIJ Geboortekaartjes