Snelheid van de levering

Marjan

Positieve ervaring. Makkelijke software en prima werkwijze om kaartje te personaliseren. Voordat afgedrukt wordt, kijkt er een medewerker naar (blijkbaar) want we werden gebeld of adresgegevens wel goed waren… we hebben een zeer ongebruikelijke straatnaam die vaker voor vragen zorgt, maar erg attent om te checken. Enige nadeel vind ik dat toch langer duurt voordat de kaartjes verstuurd worden / in huis zijn dan website vermeldt. Maandagmiddag besteld en pas woensdagmiddag op de post gedaan (zonder dat er speciale goudfolie achtige dingen op de kaart zaten). Wij hadden pech dat door feestdagen het thuis bezorgen nog langer op zich liet wachten.

Gebruiksvriendelijke software, persoonlijke check

Reactie WIJ Geboortekaartjes:

Beste Marjan,
Bedankt voor je waardevolle review! Fijn dat je tevreden bent over het gebruik van onze editor. Wanneer je uitkijkt naar de bezorging van de geboortekaartjes is het balen als dit langer duurt. We doen ons best om deze zo snel mogelijk te bezorgen. Helaas heeft PostNL de afgelopen tijd veel problemen, waardoor leveringen vertraging op kunnen lopen. Dat is natuurlijk ontzettend balen!
We zullen jouw ervaring meenemen en kijken waar we ons verzendproces kunnen versnellen.
Nina
WIJ Geboortekaartjes