Goed geholpen en heel blij met de kaartjes!
Sterke punten
Goede klantenservice
Reactie WIJ Geboortekaartjes:
Beste Debbie,
Hartelijk dank voor je mooie review en je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice. We kijken inderdaad graag mee wanneer iets niet lukt.
We wensen je veel geluk met de kleine toe.
Hartelijke groeten,
Team WIJ Geboortekaartjes