Christ-Jan Hoevenaars

Ik had een Menabo Alcor 2 fietsendrager gekocht bij Wielrennershop en na levering bleek dat onze RIH e-bikes niet pasten met de de bijbehorende klemmen om deze aan de stang te bevestigen.
Eerst nog een aanvullende set klemmen bijbesteld, maar ook met deze klemmen was het niet mogelijk om onze fietsen op een juiste en veilige manier op het fietsenrek te bevestigen.
Na contact met Patrick van Wielrennershop is hij bij mij thuis komen kijken; ook hij was van mening dat deze RIH e-bikes qua bevestiging inderdaad niet passen op de Menabo Alcor 2 fietsendrager. Patrick had wel een andere fietsendrager meegenomen, de Pro user Diamant TG.
Deze op de auto gezet en e e-bikes konden op deze fietsendrager probleemloos worden bevestigd.
De Menabo fietsendrager dus omgeruild tegen de Pro User Diamant en ik ben hartstikke tevreden. Een klein beetje bijbetalen voor deze fantastische fietsendrager en perfect geholpen door Patrick!
Wielrennershop had vooraf ook al aangegeven: "dit probleem gaan wij sowieso oplossen" en dat hebben ze perfect gedaan; dit was geen loze belofte.
Klanttevredenheid is bij dit bedrijf heel belangrijk en dit is een betrouwbaar bedrijf om online aankopen te doen.
ik kan Wielrennershop dan ook ten zeerste aanbevelen.
Nogmaals dank voor de perfect geboden oplossing.

Christ-Jan Hoevenaars

Score voor Wielrenner.shop: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja