Dennis

Heel hoog WC-eend gehalte. Het Webblog geeft zelf aan "Wij zijn wielrenners die graag ‘goed spul’ willen en nogal pietje precies zijn.
Dus wij testen erop los en delen onze ongezouten mening."
Maar alle producten die ze zelf als enige verkopen van Sport2x komen als beste uit de test.
Zeer onbetrouwbare website en niet aan te bevelen.

Reactie Wielrenner.shop:

Beste Dennis,
Zoals ook netjes aan je gemaild is er een hele goede reden dat we dit doen. We hebben de producten die we aanbevelen van ons huismerk Sport2x, altijd ontwikkeld als we vonden dat er een betere prijs/kwaliteit verhouding mogelijk moest zijn. Uit ervaring weten we namelijk dat dit vaak gewoon heel goed mogelijk is.
Waarom zouden we dat dan niet mogen aanbevelen, het is immers speciaal ontwikkelt om de beste prijs / kwaliteit verhouding te hebben.
Jammer dat jij vind dat je dit moet melden als "WC eend gehalte" en als negatief ziet. Juist goed toch om achter je eigen producten te staan lijkt ons.
Het is dan ook jammer om deze review te zien, des te meer vanwege het feit dat ik je ook niet kan terugvinden in ons klanten bestand en je dus niet eens een van onze producten gekocht hebt of uberhaupt contact met ons hebt gehad.
Berry, Team Wielrennershop.

Score voor Wielrenner.shop: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee