Martijn van Rijsbergen

De moed al bijna opgegeven toen Berry van Wielrennershop mij leidde naar mijn ideale zadel!
Na vele jaren met pijntjes op de fiets en met vele zadels achter de rug kwam ik uit bij wielrennershop! Na wat zelfstandig speurwerk kwam ik in contact met Berry! Geen vraag was teveel of te gek en nam alle tijd om me verder te helpen naar het ideale zadel. Zou het er dan toch zijn?
Berry gaf aan zelf ook een aardige zoektocht achter de rug te hebben waarbij hij steeds maar is blijven zoeken en testen! Uiteindelijk kwamen we op qlab 612 zadel.
Na vele miskopen en altijd net niet had ik er ook nu weinig vertrouwen in. Maar niks bleek minder waar.....na jaren met altijd een pijntje hier en daar heb ik voor het eerst pijnvrij kunnen fietsen. Ik zat gewoon lekker op de fiets.....een uitdrukking die ik kende van fietsmaten.....maar nooit iets wat ik zelf had ervaren.
Een topaankoop die bijna aan mijn neus voorbij was gegaan "if it wasn't for Berry!"
Met vol vertrouwen is wielrennershop mijn nieuwe plek om goede tips/trics en vooral het beste materiaal te vinden.
Bedankt!

Score voor Wielrenner.shop: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja