Willemijn Schouten

Wij zijn eind 2016 verhuisd naar de USA. Aangezien we over een paar jaar weer terug verhuizen naar NL, vinden we het belangrijk dat onze kinderen ook de Nederlandse taal leren lezen en schrijven. Wij hebben besloten om dit via de Wereldschool te doen en daar zijn we erg blij mee. Naast de Nederlandse taal kan je alle vakken van peuters t/m 6 VWO volgen, maar onze kinderen volgen verder lokaal onderwijs.
Wij zijn erg tevreden over de werkwijze van de Wereldschool. Het pakket werkt voor ons heel prettig. Duidelijke uitleg voor zowel het kind als de ouder, gevarieerde lessen met thema's die de kinderen aanspreken en voldoende contactmomenten met de vaste docent. In het begin was het soms wel even lastig plannen om naast het reguliere Amerikaanse onderwijs ook nog de Nederlandse les in te plannen, maar daar hebben we nu vaste momenten voor gevonden en dat werkt voor de kinderen heel prettig.
Ook vooraf stonden de medewerkers van de Wereldschool klaar om al onze vragen te beantwoorden om zo een goed overwogen keuze te kunnen maken. Wij kunnen het iedereen aanraden die in het buitenland gaat wonen/reizen.

Reactie Wereldschool:

Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn.

Score voor Wereldschool: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja