Jos

Lastige beoordeling........ de website liet niet toe een ophangsysteem te kiezen voor mijn aluminium wereldkaart. Na moeten bellen, ophangsysteem nageleverd, goed bereikbaar en snel opgelost. Levering van de wereldkaart was extreem snel, binnen 2 dagen. Het produkt viel me in eerste instantie erg tegen, de heldere kleuren van de website zie je absoluut niet terug. Toch maar opgehangen in de woonkamer (120 × 90 cm). En nu begin ik er aan te wennen, begin over de eerste teleurstelling heen te raken Ben ik te kritisch? Denk het niet, week geleden een geborsteld aluminium zwart wit foto binnen gekregen van Nikkel Art, dat overtrof al mijn verwachtingen, dikke 5 sterren. Misschien had ik gewoon verkeerde verwachtingen van deze wereldkaart door die flitsende ervaring. Maar 1 ding is zeker, het produkt dat je krijgt is echt anders dan het voorbeeld op de website, veel minder helder en scherp.

Hoge snelheid van levering.

Website verbeteren, echte produkt beter laten zien, ophangsysteem direct koppelbaar aan de bestelling.
Belangrijkste: het produkt zelf verbeteren, helderheid van kleuren, scherpte.

Score voor Wereldkaarten.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aluminium wereldkaart