7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

ID

Wat een waardeloos bedrijf. Korting wordt niet verrekend op de bestelling. Er wordt te laat geleverd terwijl je wel voor spoed hebt betaald. Bellen heeft geen zin want er wordt niet opgenomen...

Geen enkele..

M. Kramer

Geen woorden voor! Zo slecht. Tot 2 keer toe de verkeerde bestelling ontvangen ondanks de mailwisseling waarbij ik een foto moest doorsturen welke het dan wel precies moest zijn. Ook wordt pas na... Geen woorden voor! Zo slecht. Tot 2 keer toe de verkeerde bestelling ontvangen ondanks de mailwisseling waarbij ik een foto moest doorsturen welke het dan wel precies moest zijn. Ook wordt pas na een week gereageerd op mail. Telefonisch ook slecht te bereiken; er zijn nog 10 wachtende voor u en als ik dan eindelijk aan de beurt ben wordt de verbinding verbroken.

Alles

Dewy

Er bleek iets mis te zijn gegaan met mijn bestelling dit werd direct opgepakt en goed opgelost! Super fijn! Goede service!

Goede service
Goed verpakt

Kris Nies

Zeer goed. Geen klachten.

Jos

Lastige beoordeling........ de website liet niet toe een ophangsysteem te kiezen voor mijn aluminium wereldkaart. Na moeten bellen, ophangsysteem nageleverd, goed bereikbaar en snel opgelost.... Lastige beoordeling........ de website liet niet toe een ophangsysteem te kiezen voor mijn aluminium wereldkaart. Na moeten bellen, ophangsysteem nageleverd, goed bereikbaar en snel opgelost. Levering van de wereldkaart was extreem snel, binnen 2 dagen. Het produkt viel me in eerste instantie erg tegen, de heldere kleuren van de website zie je absoluut niet terug. Toch maar opgehangen in de woonkamer (120 × 90 cm). En nu begin ik er aan te wennen, begin over de eerste teleurstelling heen te raken Ben ik te kritisch? Denk het niet, week geleden een geborsteld aluminium zwart wit foto binnen gekregen van Nikkel Art, dat overtrof al mijn verwachtingen, dikke 5 sterren. Misschien had ik gewoon verkeerde verwachtingen van deze wereldkaart door die flitsende ervaring. Maar 1 ding is zeker, het produkt dat je krijgt is echt anders dan het voorbeeld op de website, veel minder helder en scherp.

Hoge snelheid van levering.

Website verbeteren, echte produkt beter laten zien, ophangsysteem direct koppelbaar aan de bestelling.
Belangrijkste: het produkt zelf verbeteren, helderheid van kleuren, scherpte.

Snelle reacties, en snelle verzending. Assortiment lijkt leuk op de website.
Helaas na ontvangst van het canvas, erg teleurgesteld.
Canvas is niet strak op het frame geniet, het frame...
Snelle reacties, en snelle verzending. Assortiment lijkt leuk op de website.
Helaas na ontvangst van het canvas, erg teleurgesteld.
Canvas is niet strak op het frame geniet, het frame zelf is niet haaks meer, en hoe het verzonden was is ronduit schandalig.
Gewoon in een bubbeltjes folie, verder geen bescherming niets.

De print is onduidelijk, en daardoor dus volledig onbruikbaar. Op formaat 40x60cm zou je beter mogen verwachten.
Erg scherp is het allemaal niet.

Eens leren om een fatsoenlijke canvas te produceren!!

Lisette Janssen-Geraedts

Mijn ervaring is niet zo best .
Verkeerde levering .
2 land kraskaarten besteld en betaald en maar een gekregen .
Verder een mooie wereldkaart besteld op canvas .
Met diverse...
Mijn ervaring is niet zo best .
Verkeerde levering .
2 land kraskaarten besteld en betaald en maar een gekregen .
Verder een mooie wereldkaart besteld op canvas .
Met diverse fouten .
Den Haag is niet de hoofdstad van nederland .
Amsterdam staat er niet eens op vermeld .
Dit stoort ons .
Ik heb hiervoor gebeld en volgens jullie medewerker was daar zeker een reden voor .
Wat een onzin .
Ik zou graag een nieuwe betere kaart willen hebben en daarom ook een oplossing .
Of een vergoeding voor deze weteldkaart .

Nee

Zeker zie klacht

Langhorst

Ruime keuze, snelle levering en perfecte afwerking

compleet assortiment, telefonisch goed bereikbaar, aflevering met eigen vervoer voor grote stukken.

Fam. Franssen

Waardeloos!

Eerst vergeten van ons doek in productie te laten gaan. Daarna heel veel mail verkeer omdat ons doek niet aankomt.
Tot heden nog geen doek aangekregen.
Oplossingen van hun kant is zeer...
Tot heden nog geen doek aangekregen.
Oplossingen van hun kant is zeer zwak.
Wij gaan voortaan wel ergens anders.

Tj

Bedrijf geen klachten alleen de wereldkaart was echt zo onprofessioneel zelfs voor kleine kinderen echt dit is verre van 50 euro waard snel ff op het houtenframe geniet en kassa

Nee

Het artikel zelf de lay out de prijs