Prima, ik heb geen nare ervaringen goede leveringen. Leuke kleding voor mij en m,n kleinkinderen. Bestel er veel.
Sterke punten
Goede leveringen. Fijne ophaalpunten voor mij natuurlijk.
Verbeterpunten of tips
N.V.T geen voor mij is het prima.
Goede leveringen. Fijne ophaalpunten voor mij natuurlijk.
N.V.T geen voor mij is het prima.