Minder fijn
Sterke punten
Snelle levering
Verbeterpunten of tips
Mijn leefsituatie, bedlegerig en rolstoelgebruiker, maakt dat ik veel gebruik maak van de Wehkamp, daardoor stuur ik meer terug. Dit gaat niet altijd zoals het zou moeten gaan en omdat ik meer terug stuur dan gemiddeld, werd ik daar op een negatieve manier op aangesproken. Ik heb een maand geleden een klacht ingediend als in een terugkoppeling met uitleg over mijn situatie maar tot op heden negeert de Wehkamp die terugkoppeling.