Bestel al jaren, snelle levering, en mocht er toch iets misgaan bijv met garantie of betaling, regelen ze dit altijd correct en netjes af, petje af voor de klantenservice altijd vriendelijk en nog fijner ze denken in oplossingen.
Sterke punten
Klantenservice. Altijd netjes en correct, helpen je altijd met oplossingen zoeken.
Verbeterpunten of tips
De chat die werkt niet prettig