Op 29 december z'n er een aantal pakket afgeleverd door dhl. Is het normaal dat men de pakketten gewoon beneden zetten en dan weggaan zonder wat erover de zeggen ik woon op 2 hoog. gelukkig zag m'n buurman dat er vroeg of de pakket van mij z'n.
Ik verwacht wel dat m'n pakket voor m'n deur gezet worden. En niet beneden en zonder wat te zeggen weggaan. Ik woon op pleinweg 184c te rdam. Het kon ook z'n dat mn pakketen gestolen konden worden. Ik ben zwaar teleurgesteld in dhl.. Ik hoop dat jullie er wat aan kan doen.
Sterke punten
Ok
Verbeterpunten of tips
Ok