Ik bestel er al jaren .ben zeer tevreden.
goede service 1x een koffiezetapparaat kapot geen probleem ,dezelfde was er niet meer kreeg gewoon mijn geld terug .
dat noem ik nu service.
Sterke punten
service
Verbeterpunten of tips
zeer tevreden