Ik ben al jaren de vaste klant en vaak zoek ik eerst bij Wehkamp voordat ik naar andere sites ga. Ze hebben heel veel aanbod, het is prettig zoeken zowel op de site als in de app en dat ik echt zalig vind is dat je kan kiezen wanneer je het wil laten bezorgen (datum en tijd). En dat lukt ook nog altijd!
Ik ben ook blij dat ik achteraf kan betalen, bijna altijd gratis bezorgen en sowieso gratis retour. En ze werken met DHL dat veel beter is dan postNL.
Vanmiddag met de klantenservice contact gehad omdat een artikel twee dagen nadat ik het had gekocht in de aanbieding was en dat corrigeren ze ook gewoon! Het was wel even wachten bij de klantenservice, maar wat wil je zo rond om de feestdagen en in een lock down. Bizar dat mensen daar geen begrip voor hebben.
Sterke punten
- keuze leverdag en -tijd
- veel aanbod
- levering met DHL ipv PostNL
- gratis bezorging en retour
Verbeterpunten of tips
- heel soms weinig foto's van het product
- reviewscore producten mag van mij ook in het zoekresultaat staan