Marco van Bracht

Heb een dure game PC bij Wehkamp gekocht omdat die hier in de aanbieding was. Deze werkte al vanaf dag 1 erg slecht dus heb ik Wehkamp hierover gecontacteerd. Heb bijna twee weken heen en weer moeten bellen en werd van het kastje naar de muur gestuurd.

Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik zélf de fabrikant moest bellen en van hun moest ik de PC opsturen naar hun fabriek in Polen. Na 2 maanden weer heen en weer bellen met de fabrikant heb ik hem terug maar is er NIETS gerepareerd. Nu heb ik Wehkamp hierop geattendeerd dat ik nu na bijna 4 maanden nog steeds met een dure en kapotte PC zit.

Mijn melding zou geëscaleerd worden en na een dag heb ik gebeld om te vragen wat de status is. Ze gaven aan dat het erg druk was op de afdeling en dat ik waarschijnlijk maandag antwoord kon verwachten. Ik heb ze verteld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik vandaag nog antwoord wil. De medewerkster hing mij toen gewoon op en ik heb dus weer moeten terugbellen. Onbeschofte service en tot nu toe nog geen concrete oplossingen gehoord.

Slechte service.

Enige positieve wat ik kan zeggen is dat er wel snel opgenomen wordt en je dan gelijk te woord wordt gestaan.

Niet zomaar ophangen als het gesprek te "moeilijk" voor je word. Met concrete oplossingen komen en de klant niet zelf grotendeels de problemen laten oplossen.

Score voor Wehkamp.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
article-tile MSI Aegis Ti3 VR7RE SLI-010EU gaming ...