Levering altijd keurig en snel.
Maar wat me wel opvalt en waar ik me als klant best een beetje door besodemieterd voel, is dat artikelen opgeprijsd worden zodra er een bepaalde actie komt. Een voorbeeld, ik had een leuk dekbed gezien en deze even opgeslagen bij mijn foto's net zoals een loungeset die ik mooi vond. Vervolgens komt er een actie op de dekbedden, maar is het dekbed wat ik leuk vond ineens €8,- duurder. En een actie op de loungesets! Nu met 60% korting, maar de loungeset die ik leuk vond, was ook weer ineens €100,- duurder?? Dit vind ik persoonlijk wel de klant besodemieteren!! Ik let dus altijd even heel goed op, voordat ik iets bestel!!
Sterke punten
Snelle levering
Verbeterpunten of tips
Prijs houden op de site zoals hij is, en echt afprijzen en niet bij actie's de normale prijs ineens omhoog gooien. Snap dat daar heel veel mensen intrappen, en dat je dan als bedrijf een goede actie lijkt te hebben!