Ik bestel al jaren kleding voor mijn gezin en mezelf bij wehkamp. Het is altijd goed en kwaliteit is zeer goed. En de service ben ik zeer tevreden over en de site is makkelijk mee om te gaan. Alles zeer goed. Gr anja
Sterke punten
Als het niet past of niet goed is. Is retourneren zeer makkelijk ze komen het gewoon weer bij je ophalen.
Verbeterpunten of tips
Heb ik niet