Helaas is mijn ervaring met Wehkamp niet alleen maar positief. Ik kan dat hier wel uitgebreid aan de orde stellen maar ik ben bang dat dat niet gelezen wordt. Zie anders mijn uitgebreide e-mail correspondentie met Wehkamp. Ik heb de indruk dat m.n. de interne communicatie tussen de verschillende afdelingen verre van optimaal is.
Verbeterpunten of tips
Communicatie binnen het bedrijf tussen de diverse afdelingen.