Ben een absolute fan van Wehkamp. En dit al meer dan 30 jaar. Heb ook al veel mensen overgehaald om ook te gaan bestellen. Altijd tevreden en nooit geen klachten gehad. Blijf nog lang klant.
Sterke punten
Zeker de snelle levering en probleemloos retourneren.
Verbeterpunten of tips
Nee, eigenlijk niets.