Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Ellen Bosch

De opleiding "Start je WordPress Webbouwbedrijf" heeft mijn verwachtingen overtroffen.

De combinatie van online en 1-op-1 begeleiding bood mij de perfecte balans tussen flexibiliteit en structuur en werd ook nog eens aangepast aan mijn specifieke behoeften.

Manuela, mijn docent, is werkelijk buitengewoon. Haar toewijding om mij te laten groeien op het gebied van websites maken is oprecht inspirerend. Ze heeft het vermogen om complexe informatie helder over te brengen dat diepe indruk op mij heeft gemaakt. Haar enthousiasme en energie waren aanstekelijk en motiveerden mij om het beste van mezelf te laten zien. Ze deelde haar kennis met zoveel passie, deskundigheid en warmte, waardoor niet alleen mijn vaardigheden zijn verrijkt, maar ook mijn enthousiasme en zelfvertrouwen enorm zijn vergroot.

De praktische opdrachten waren uitdagend en waardevol, waardoor ik mijn vaardigheden naar een hoger niveau kon tillen.

Kortom, deze opleiding heeft me niet alleen de tools gegeven om een succesvol bedrijf op te starten, maar heeft ook mijn persoonlijke groei gestimuleerd. Een absolute aanrader!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

flexibel en denken met je mee, persoonlijk, inspirerende docent, waardevolle opdrachten, goede begeleiding, sterke en heldere communicatie

Score voor Weblish: 5/5
Zou je Weblish aanbevelen? Ja