Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Chantal van Mook - Just No Worries!

Ik vond de training WebAssistant super. Ondanks dat ik een eigen samengesteld pakket had, heb ik toch aan alles kunnen deelnemen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik heb zoveel geleerd, dat had ik in eerste instantie niet verwacht, omdat ik dacht dat het een beknopte cursus zou zijn, maar ik heb zoveel tools/programma's leren kennen daar stond ik versteld van. Je doet dit met zoveel enthousiasme en persoonlijke aandacht voor de cursist, dat je je zo thuis voelt. Je bent oprecht betrokken en je gunt mij het allerbeste. Als ik extra hulp nodig had, dan is dat geen probleem en zoek je naar oplossingen om dit samen met jouw team op te lossen, door bijv. een 1 op 1 sessie of als je wat langer blijf zitten na de cursus (sorry daarvoor), dan kan dat ook.
Wat ik erg prettig vind is dat ook betaalbaar is en dat je alles met een lach doet en de humor van een ander ook kan waarderen.
Een stappenplan van hoe bouw je een site, wat moet je installeren en wat niet en tips hoe je bij je klant duidelijkheid kan verkrijgen om een site te kunnen bouwen. Het is fijn als je je tijdens de cursus jouw eigen site kunt bouwen, maar als je er dan een voor een ander moet gaan bouwen; hoe dan verder? Een vervolgcursus zou fijn zijn of één waarbij je up-to-date blijft bij alle ontwikkelingen, etc.

Score voor Weblish: 5/5
Zou je Weblish aanbevelen? Ja