Margreet

Op 13 september 2019 kocht ik bij dit bedrijf een aluminium Dud Chimee black shisha. Ik vond de moderne vorm echt heel mooi.bHij ziet er niet uit als een traditionele waterpijp, dat vond ik het leuke eraan. Ik kreeg mijn spullen heel snel toegestuurd. Ik had wel een probleem. De waterpijp was net een puzzel en er waren veel losse elementen. Ook verschillende sluitringen. Ik heb alleen nog maar een waterpijp op vakantie gebruikt en dan krijg je hem start klaar voor je neus. Zo te gebruiken. Ik op zoek naar de gebruiksaanwijzingen/infoboekje over hoe je hem in elkaar moet zetten en ook belangrijk; hoe te gebruiken. Niet te vinden. Ik heb verschillende mails gestuurd en uiteindelijk kreeg ik een reactie en werd doorverwezen naar een online filmpje! Deze had ik zelf al gevonden en had daar niets aan, omdat de onderdelen niet echt lijken op de traditionele. Ik denk dat ik de laatste had qua, bestellen, want hij is niet meer te vinden op de webshop. Ik weet dus echt niet hoe hij in elkaar moet en hoe hij werkt. Jammer, want hij was niet goedkoop. Ik hoop nog steeds op een bevredigend antwoord
van waterpijp online.

snelle levering en goed ingepakt

Een handleiding bij de waterpijp leveren.

Score voor Waterpijp-Online.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Dud chimee black aluminium