Verschrikkelijk. Jullie verkopen een horloge van 460 maar juweliers vertellen mij dat het fake is en nog geen 50 euro waard is.

Reactie Watch2Day:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Zou u de desbetreffende juwelier kunnen verzoeken om de beschuldiging van verkoop van imitaties door Watch2Day terug te nemen?
Indien de juwelier dit weigert, ontvangen wij van de juwelier in kwestie graag een schriftelijke verklaring waarin hij of zij de beschuldiging van verkoop van imitaties door Watch2Day herhaalt (gericht aan u, als klant van Watch2Day). In deze verklaring dient het betreffende typenummer van het door hem/haar beoordeelde horloge te worden vermeld, uw ordernummer, de aankoopdatum, uw NAW-gegevens, de bedrijfsnaam van de juwelier, het bijbehorende KvK-nummer, zijn/haar naam en handtekening.
Informeert u de juwelier alstublieft wel dat wij altijd in staat zijn om aan te tonen dat de verkochte producten origineel zijn. De eventuele juridische gevolgen van een valse beschuldiging zijn dan ook voor eigen rekening en risico van de juwelier en wij zullen niet aarzelen om juridische stappen tegen de betreffende juwelier te nemen indien de beschuldiging schriftelijk in een aan u gerichte verklaring wordt herhaald. Wij zien de verklaring van de juwelier met belangstelling tegemoet.
Irem | Watch2day

Score voor Watch2Day: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Aangekocht product: