Koen

Deze website is fake!
Ze bieden korting aan op de zogezegde orginele prijs van de orginele horloge! Na nazicht bij een juwelier blinks dat de horloge een valse copy uit China is! Uurwek mexhanisme van plastiek, drain knoppen van plastiek, leren band van plastiek!!!
Menses aub kink uit dit is puur bedrog! De horloge die u ontvangt kost waarschijnlijk evenveel als de verzendkosten die u betaald! In mijn geval Koch Ik een Aviator uurwerk, normaal king dit met een grote doos and enige kaarten daarbij om de authiciteit te confirmeren, mijn horloge kwam in een klein kartone doosje!! Ik eis mijn geld terug maar deze mensen weigeren dit volledig! Een grote scam

Reactie Watch2Day:

Geachte heer Timmermans,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben u voorzien van een antwoord via de e-mail waarin wij aangeven dat het horloge die u heeft gekocht wordt geassembleerd in China. Dit gebeurt onder licentie van Aviator zelf en is 100% echt. Wij selecteren al onze leveranciers zeer zorgvuldig en zorgen ervoor dat wij altijd 100% originele merkhorloges leveren. Hetzelfde geldt voor de Aviator horloges, waarbij wij al jaren met dezelfde betrouwbare leverancier werken. Wij hebben aangegeven dat u het horloge op onze kosten mocht retour sturen zodat wij over konden gaan tot terugbetaling na ontvangst van uw horloge. U heeft aangegeven het horloge niet meer in uw bezit te hebben, hierdoor kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling.
Irem | Watch2Day

Score voor Watch2Day: 1/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee
Aangekocht product: